Trouble loves me.

k
Ego...

Hej!
Idag var skolan trökig, var rastlös hela dagen. Men vi bakade delikata lussekatter imorses ;)
Efter skolan var jag med Adam,
sen när jag kom hem behövde jag städa och laga mat.
Jag slapp iallafall passa mammas kompis barn,
inte för att jag ar något emot dom men idag orkar jag inte...
Egentligen uppdaterar jag nu bara för att slippa packa och fortsätta städa, haha.
Ska nämligen till pappa över helgen, och åker tidigt imorgon bitti.
Har inte träffat pappa, min låtsasmamma och mina syskon sen i sommras eller när det var så det ska bli kul.
Plus att min storebror som jag inte träffat på flera år bor där för tillfället också :)
Najs!
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0