Find out what you are face to face

n
Hej.
Och förlåt får jag väl säga.
Har verkligen ingen lust att blogga,
vet inte varför men antar att jag bara vill vara ledig ;)
Inte så att jag kommer lägga ner bloggen, nejnej, nejnej.
Bara en ganska låg uppdatering innan jag börjar som vanligt igen.
Dagarna har varit som vanligt, vart med kompisar, vart hos mormor.
Ritat, lyssnat på musik, skrattat och kelat med katten.
Ätit danomino och stört mig på lendo-reklamen.
Snackat telefon...

Ni vet ;)

Skulle egentligen varit med Linda idag, men stackars hade feber så antingen är jag med en annan kompis eller så tar jag en promenad till piren och sätter mig där och skissar lite.
Tantigt.

Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0