Förklarar mig lite smidigt.

k
Fräsh ugn!

Hej!
Hann inte lägga upp vad det var i paketet igår,
för skulle till Alice och käka. Jag sovde över där också, vi hade grrrrymt kul!
Men det var en försenad julklapp från mina minsta syskon, smälte sönder, så sjukt söta är dom!♥♥
Jag stannade i skolan till typ nio, sen gick jag hem.
Hade jätteont i magen! Kunde knappt stå upp, tur att jag hade cykeln.
Så dagen har mest bestått av att knäppa kort, kolla gamla fotoalbum och skrivit matshistorier.
På tal om det, så hittade jag massa gamla kort på mig. Lägger upp dom nån gång.
Nu håller jag på att baka maränger som ni ser på bilden.
Hoppas dom blir goda,
HEJDO.

(haha jag älskar plötsliga och hårda avslut).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0