Dagen.

g
Jag ser vitrysk ut... tjena jag heter Vladimira Brotzlawa!

Hej.
Det regnar, först snöade det, sen regnar det. Kolosalt (roligt ord).
Imorses kom jag och Alice åtta minuter sent. Det gjorde inget.
På lunchen gick jag och Adam till mig.
Sen gick vi tillbaka, vi kom sent. Men vi gick iallafall tillbaka.
Efter skolan var jag lite med Amanda, Sarab och Frida.
Såg en bikini, en vanlig blå med bygel. Ska köpa. När jag får pengar.
Pungtpungtpungt...
Nu ska jag hämta ut ett paket från posten tydligen,
undrar om det kan vara den där katalogen jag beställde för typ en månad sen?
Eller? Det får vi aldrig veta! *låter som en gåta*.
Jo, vi får veta, det får vi. Senare, så ta det lugnt. Jorden går inte under (slår vad om att någon p12a där ute kommenterar typ "det trodde jag inte heller!", patetiskt).
Men jaja, hejdå alla fans och matsieboy! (fråga inte).


Kommentarer
Postat av: gratis sex

asså du är så sjukt söt felicia!!

det var allt.

..men inget slut utan en smileys och en sån "betydelsefull form" :D♥

2012-01-12 @ 16:45:00
URL: http://kindofcrazy.devote.se
Postat av: DetDu..

"Det trodde jag inte heller -.-"

vadå virtuell kaka?

Nej nu blev jag sugen på kaka, men nej!

Jag gillar din blogg mucho, för den är roolliiiiig!¡

Mucho.. Haha mucho? Mucho!? Nu börja jag tänka på "el snoppo" haha du har världens bästa humor..

Om du undrar så badar jag.. Och det är rätt tråkigt så därför kommenterar jag.. Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. Hejdå! Hahaha "Ek snoppo

2012-01-12 @ 21:20:27
URL: http://Amandakoester.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0