You're everything I need and more.

g
Denna skortan hade jag idag, köpte när det var rea på Cubus.
(har inte städat på hundra år så bry er inte om bakgrunden... fast nu när jag skrev det kommer ni ju göra det men åh ajja.)

Hejsan!
Har kommit hem ifrån mormor nu,
har precis lagt på luren efter o ha pratat med Frida.
Ska snart ringa Alice också.
Annars lyssnar jag på musik och sjunger med!
Och dagen har ju varit helt okej,
varit väldigt trött och har haft kramp i magen men det vill väl inte ni veta.
Ni börjar förresten bli ganska många nu :)
Imorgon åker jag till Sundsvall som sagt,
så uppdateringen dom närmsta dagarna blir kanske inte den bästa.
Men jag tar med mig modemet iallafall :)

Ha en bra natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0