Glömmer bort vilken dag det är.

j
Älskar bilden!
God morgon på er!
Vaknade för en stund sen, satte mig vid datorn direkt eftersom jag inte satt någonting igår.
Igår var jag med Adam, när han kom så hade jag pyjamas på mig och hade inte sminkat mig eller någonting.
Vid typ kvart i fyra eller nåt gick han, för jag skulle äta (soppa och. bröd).
Stör ni er på punkten eller? Soppa och. bröd

IDAG ska jag vara med Frida som har kommit tillbaka från Norge där hennes mamma bor.
Har saknat henne, vi har inte pratat på hela veckan, så det blir gött att få träffas!
Vet inte vad vi kommer göra, men förmodligen går vi till henne och chillar ;)
Överklassord - chillar. Här sitter överklassen och chillar med benen i kors och varsitt champangeglas i handen.

Men nu måste jag göra iordning mig och äta frukost för vi ska mötas om typ en halvtimma D:

Ha det najs fågelbajs.


Kommentarer
Postat av: rebecca

klicka in på min blogg

jag har en tävling där jag lottar ut en stilren design! :)

kanske du har turen?

2011-12-30 @ 13:48:58
URL: http://nordbergrebeccas.blogg.se/
Postat av: Anonym

klicka in på min blogg

jag har en tävling där jag lottar ut en stilren design! :)

kanske du har turen?

2011-12-30 @ 13:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0